2011-03-31

Intervju

I vanliga fall brukar jag inte skriva om detta för det är så tråkigt om man inte skulle få det. Men denna gången va det så roligt. I lördagens tidning va det en jobbannons som tilltalade mig jättemycket. Ett Butikskonsults jobb. Jag skickade snabbt in en ansökan o igårkväll ringde Charlie från BSG upp o undrade om vi kunde träffas idag. Snabba puckar med andra ord. Jag fick välja tid på 11, 13 o 14. Jag valde 11. Dagen börjar med att jag o barnen sover lite förlänge så vi får lägga på ett kol för o hinna med alla morgonbestyr o doggsen. Av med ungarna hos Anders o så iväg till Quality Hotel o mötet. Vi presenterar oss o sen va det kört!! Vi har pratat o skojjat o skämtar o pratat allvar o jobbet o privat o jaa allt man kan tänka sig. Kl blev 11.45 o min tid va slut men vi satt en stund till. Kl. blev 12.15 o jag säger, men snälla du, du måste ju äta innan nästa intervju. Äh det hinner jag. Kl 12.50 knallar jag därifrån. Wow vilken intervju!! Så rolig o jobbet verkar oxå vara roligt som tusen. Självklart så hoppas jag ju på detta o jobbet blir mitt om dom anser att jag är bäst för dom!!


- Rosa from my iPhone

8 kommentarer:

Ida sa...

Va roligt :) För vilket företag? BSG?

Rosa sa...

BSG= ButiksServiceGruppen AB, ett dotterenhet till Pitura AB.

Unknown sa...

Undrar med vad BSG är och blev inte klokare av svaret, vad gör man då?
Lycka till gumsan

ninni sa...

du ser, säljarkåren är ngt för dig!

ninni sa...

du ser, säljarkåren är ngt för dig!

thilda sa...

Då håller vi tummarna! :)

Rosa sa...

Vad söta ni är.
På BSG åker man runt till olika butiker i ett distrikt och plockar upp o gör snyggt bland BSG:s varor. Dom säljer kampanjer på julpapper, etiketter, rosetter påskpynt, partyhatta, ballonger,serpentiner kort från födelsen till döden. Ni vet alla dom där födelsedagskorten man hittar i butikerna.

Nu har jag inte fått jobbet ännu men det kändes bra när jag gick därifrån.

Anonym sa...

Vi håller tummar å tassar för dig! =)