2011-03-07

Måndag

Helgen har gått i ett enda svep. Det har varit en mycket bra helg och jag har haft mycket roligt.
Fredagen började på mitt nya jobb på BR Leksaker. Jag har fått 3 timmar i veckan med timmar. I fredags va jag där mellan 12-16 och hade hur kul som helst. Vilken härlig värld att jobba i. Ska bli jättekul att få lära sig mer. Innan jag gick hem så fick jag en utökad tjänst på 15 timmar i veckan istället. Det är ju nästan en halvtid. Jag blev riktigt glad. O när jag va påväg hem så ringer Jessica o undrar om jag ville och kunde hjälpa dom på det nya Ur o Penn uppe på Samarkand i helgen. Dom som skulle jobbat va sjuka och hon hade ingen och sätta in. Självklart sa jag o åkte upp direkt och körde någon introtimme där uppe på fredagskvällen så jag skulle hitta grejjerna där uppe=) Lördagen sprang iväg o på kvällen va vi hemma på Hovshaga och hade häng. Mamma följde med denna gången för hon längtade lite efter oss så hon fick haka på. På söndagen körde jag öppningen o jösses vad folk det va.... Det va såååå härligt och vara tillbaka och jag hoppas att Jessica behöver hjälp fler gånger för jobbet är hur roligt som helst!
Åkte o tränade på söndagskvällen, men efter halva passet efter att ha hoppat lite orm så smäckte det till i knät igen o jag fick lägga av. Väntade in Anders o barnen o så körde vi ut till tommy med den gula bilen. Han ska laga lite på den som inte gick igenom besiktningen. Hem o sen somande jag medans vi kollade på film, I rymden finns inga känslor.
Idag sitter jag här i soffan med ett ömt knä o ingen bil så jag kommer ingenstans. Jag skulle ha passat Nazim på förmiddagen åt Jojjo men han har hög feber så det blev inget.
En sak till som är väldigt frustrerande är att sen jag installerade Windows 9 så kan jag inte lämna kommentarer på bloggar och jag kan inte lägga upp mina inlägg från datorn. Jag kan skriva dom på datorn men jag frå publicera dom från Iphonen. Det är rätt pissigt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag kan fortfarande kommentera men det var mkt skit som kom med i bytet av window, fan vill inte alls ha den