2011-05-30

Duktig

Fy farao vad jag har varit duktig den senaste tiden. Förra söndagen va jag ute och gick en lång runda med hundarna o avslutade rundan med att jogga. Det va riktigt skönt. Har känt ett litet svagt sug att springa mer, men med allt som har hänt med Alicia o allt så har det fått vänta. Jag har däremot ridit flera gånger förra veckan och idag tog jag min träningsvärld med storm. Jag gav mig ut på en joggingrunda. Den blev 2,5 km lång sen höll jag på och dö. Därefter så tog jag hundarna och begav mig på en 3x2 km (lika med 6 km för oss torpare) lång cykeltur.

2 kommentarer:

Villanshöjd sa...

Kanonduktigt. Du är bäst.

Unknown sa...

Duktiga du!!
Jag har inte kunnat kommentera.
Står bara att man loggas ut hela tiden.
Hoppas ni haft en bra helg och att Alicia får bli bra.
KRAM