2011-05-04

Fort

Men jösses vad dagarna flyger iväg. Denna veckan är redan på sin andra hälft och vi har hunnit med massor. Jobb varje dag o igår va jag uppe på Toys R Us och gästspelade lite. Först va det dags för ett besök hos min läkare och sen jobb. Det va lite ovant o jobba i blå tröja men det gick jättebra. Men jösses vad mycket mer grejer dom har.

I söndags blev vi en mindre i familjen. Dizzy fick följa med pappi Fredrik på träningsläger och på måndagseftermiddagen blev vi 2 till. Vi är hundvakter åt Izas pappa Neo o lillebror Ixon. Dom ska vara här tills imorron torsdag. Mammi Ida är på minisemester i Ullared.



Idag har jag haft en jätterolig arbetsdag. Vi har skojat och skämtat hela dagen och jag tycker det är sååååå roligt att åka till jobbet o jag trivs som bara den. Men, tjänsten e liten o det är ju bara ett vikariat.

Inga kommentarer: