2011-05-13

Spaljebygge

Igår påbörjade jag mitt nya projekt i trädgården. Jag byggde en spalje eker skärmvägg om man så vill. På kortet sitter den inte fast men det gör den nu. Jag behövde Anders hjälp med och skruva fast den.



Nu ska den bara målas och så aka jag plantera en klängväxt framför den så det kommer in lite grönska i den.

Idag fortsatte jag och bygga nästa spalje, den ska gå på framsidan från ena kanten till den andra för o skärma av från kommande bilparkering o insyn. Det kommer o bli så snyggt! Så jag skruvade ihop hela biten bestående av fyra delar. Kort kommer för den är inte på plats än för här måste jag få hjälp av Anders o gjuta. Vi får se om vi hinner med det denna veckan då det är rätt uppbokat av 5-årskalas, jobb o grillfest.
Nu ska jag nana. Ska till sjukgymnasten imorron kl 9.



Bjuder på en vacker äppelblomma.
- Rosa from my iPhone

Inga kommentarer: