2011-09-08

Hallåååå...

Ja det kan man ropa här på bloggen o ingen svara tillbaka.
Jag jobbar rätt mycket just nu plus att jag har ingen internetuppkoppling så jag kommer inte ut på internet alls just nu. Jättetråkigt är det men det får gå. Snart har vi fiber o då jäklar ska jag surfa... Haha nä det ska jag inte men jag kan om jag vill.

Alicia har börjat bli trött. Det är en stor omställning att gå upp 07.15 varje dag för att äta, klä på sig borsta tänderna o fixa lite innan skolbussen kommer vid 8-hugget o hämtar henne för att den gå i skolan hela dagen till 15.45 Det är långa dagar nu.

Vi har i en snart en vecka varit hundvakt åt Izas pappa Neo o brossan Ixon. Ida började må dåligt i sin graviditet o undrade om vi kunde ha dom här. Javisst sa jag. Så i söndags va vi på kennelträff o träffade många av våra kennelsyskon. Jag fick med mig Ida o Lennie dit. Ida behövde nått o tänka på o nått o göra o jag tror hon hade en trevlig stund. För på natten till måndag fick dom åka in o där blev dom kvar så vid 14.15 (tror jag att det va) så födde hon en liten kicka.

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart det är jobbigt för lillan att gå upp tidigt och långa dagar.
Men stor nu för att fixa skolskjuts och allt.
Vad tiden går fort, men hon trivs iaf =) det gör ju de hela något lättare.
kram