2011-09-19

Sova

Igår sov jag medans mamma va här o sen som vanligt under natten. Idag vaknade jag vid 7 o somnade om strax därefter. Vaknade igen vid 10, vände o vred på mig lite o somnade om. Vid 13.30 skulle familjen äta så jag gick ner o tog en korv med bröd. Gick upp igen o somnade om o sov till 18.30 då jag va tvungen o vara vaken för Anders skulle åka iväg på innebandyn. Ska fylla på med lite mat i magen nu tänkte jag sen e det dags o sova igen. Min kropp den värker o hostan går bara djupare o djupare neråt. Febern sitter som ett smäck på 38 trots att jag käkar alvedon 4 ggr/dag.
Imorron är det en stor dag. Alicia fyller 6 år o hon har önskat sig frukost på sängen o en härlig dag. O till kvällen är hennes önskemat ris o Kinamat (Kinamat=friterad kyckling o sötsursås).

Inga kommentarer: