2011-09-13

Min iphone

har nu till 100 % dött. Den ska nu lämnas in till försäkringsbolaget. MEN...dom vill ha sladden oxå o den har jag inte för katten har bitit sönder den så den har jag kastat o utan sladd ingen ersättning!!!

Jag har oxå världens träningsvärk på insidan av låren... NEJ!! det är inte som ni tror nu... Vi va ute i söndags o red o jag red på en något lite förtjock Mori. Det va en härlig runda på skogsvägar jag inte hade en aning fanns. Här är en bild på honom när han inte är så stor.


Jo, en sak till... Jösses vad det blåser ute. Träkronorna riktigt viker sig o huset knakar i varje vindby. Hundarna ligger på helspänn och skäller till när det knakar som mest för dom tror att det är någon som knackar på dörren.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men vilken fin häst.
Lyllo dig / er som kan komma ut rida! Ja här rider vi med, men jag tror inte det blir samma som nere hos er. Annan, finare terräng hos er!!
Bra med lite träningsvärk.
Fi fan för iphonen, hoppas du löser det med sladden.
Men det lär väl kunna köpas billigt på tradera eller något.
Med lite tur!!!
Håll i hatten Villanshöjdare!

Emelie sa...

Det är inte Mori :P Det är Torfi på bilden, som Signe har köpt