2012-08-23

Husvagn

Nu har vi varit och hämtat hem husvagnen och jag och Ida kunde inte låta bli att ta en sväng förbi Ullared innan vi åkte hem efter vårt besök hos Helena på Nattrajens kennel.
Vi har sagt att vi ska ta oss en invigningstur någon helg i september och köra en camping alla tre. Hihi det skulle vara så kul.

Bild på husvagnen kommer att komma men jag har inte hunnit med att fota den, så ni får tålmodigt vänta.

Jag och Iza hade som plan att plocka blåbär idag men... fy vad det har regnat. I omgångar och hur mycket som helst. Så vi struntade i det. Vi tog tag i tvätthögen istället.
Jag har nu bestämt för att rensa ut ALLA kläder som jag inte kan ha just nu pga min vikt. Och så ska jag lägga dem i en låda. För just nu är det rörigt.... o rörigt det e inte bra.

Inga kommentarer: