2012-08-26

Kalasparty

Igår va det dax. C-O med fyra vänner, Johanna, Calle, Filip o Hillman bjöd till 30-årsfest. Dom hade lånat Gemla Folketspark och det va hur mysigt som helst. I present gav vi honom en sutörpanna (hur det nu stavas...) o ett stekjärn i något nytt organsiskt märke. Skitsnygga va dom. Ska de om jag kan hitta någon bild på dem. Dom bjöd på fika god mat o tårta.
Vi hade tagit med oss husvagnen så vi sov utanför på parkeringen. Det va hur mysigt som helst!!!! Jag är så glad över våran husvagn. Gammal o retro men ändå så fin o välbehållen!!
Jag har varit jättetrött idag. Först trodde jag att det va festen men när kvällen kom förstod jag varför. Är på g att bli sjuk. Ont (inget kill utan ont) i mitt vänstra öra o vänstra näsborren har fått sig ett par blåsor. Fan vad ont det gör. Känner mig torr o svullen i vänster öga. Så en liten sneförkykning på g kan man säga.
Iza har hållt en låg profil hela dagen. Svullnaden har lagt sig hyffsat tycker jag. Men hon vill inte vara längre en en meter från mig.
Svea tycker att det är liiite konstigt nu då både Sixten o Sture har flyttat. Men just nu ligger hon mellan mig o Anders o spinner gott.




Här har vi pannorna vi gav C-O, märket heter De Buyer och är ett franskt märke som funnits sedan 1830-talet.
  

  



Inga kommentarer: