2012-08-02

Phu

Jag fick ta hem Iza dagen efter med restriktioner o cortison. Hon ska hålla sig lugn under två veckor o så tar vi det därifrån sen.

Härrondagen följde jag o Emelie med Ninni o hämtade hem Isa o Disa från Vederslöv. Dom hade varit där på inridning. O igårkväll skulle vi tagit oss en tur på dom nya hästarna men pga lite rymmarhundar o annat så blev det bara jag o Emelie som red ut. Hon på sin Sleipnir o jag på Tindra. Det va riktigt kul o rida en helt ny häst. Lite o jobba med jämfört med Nafna som är gammal i gemet. Jag red henne med mycket lösa tyglar och lät henne få känna av mig o vad jag ville att hon skulle göra. Jag tycker hon svarar bra och vi ska nog bli ett bra team.

Alicia stannade kvar hos morfar o Elle när vi åkte hem i måndags o än så länge vill hon inte åka hem. Haha... riktigt roligt tycker jag. Morfar säger att han börjar bli trött säger han...Haha.

Elias o jag har haft sovmorgon varje dag o bara myst o lekt. Men idag ska han få åka o leka lite hos farmor o så ska han få sova där så det blir lite rättvist. =)

Strax bär kosan av in till stan och en tur till arbetsförmedlingen. Det är ju så skoj o vara arbetslös....not!

Inga kommentarer: