2008-05-23

Då ska vi se

Idag har jag haft två mammakompisar här med deras barn. Det va full rulle hela dagen.
När do hade åkt hem så va Alicia så trött så hon bröt ihop och när Anders väl kom hem så va jag tvungen att gå en runda.
Jag gick Lilla rundan och stod och tittade på hästarna ett tag. Dom e ju så fina och fölen som är så små och söta. Skickade ett sms till Ninni och det visade sig att hon va på gården så vi snackade lite skit innan jag gick hem till mina huliganer.

Det jag igentligen skulle göra nu på datorn va att hitta en mailadress till Lars Lagerbeck och maila honom att det är skam att han som tränar Sveriges landslag i fotboll är så tjock. För gud vad tjock han har blivit!!!


Nu e det dags att sova. God natt alla och sov gott.


Ps. Hoppas jag hittar hit imorron igen Ds.

1 kommentar:

Kikki sa...

kommer hitta hit ofta =)

kram