2008-05-27

Å så va det kväller... gud vad skönt. Å vet ni vad, jag har redan borstat tänderna. Vi har nu i 4 veckor hållit på med att jobba o plantera o snickra o dona i trädgården. Och under denna tiden har allt gått i 120 o det har resulterat i att jag inte kunnat sova så bra och nu känner jag att jag är sååååååå trött. Kroppen är trött huvudet är trött o jag börjar få ont i rygg o höfter. Då... måste man börja lyssna på sin kropp.

Men innan det blev kväller så har jag klippt gräsmattan och Anders har med Alicias hjälp fixat i jordgubbslandet. Det är skönt så här efteråt när man kan bocka av alla måsten som vi har (och har haft) framför oss.

Oj oj oj men titta vem kommer här då... en liten tjej som inte kan sova. Hon vill sova hos mamma o pappa och har världens hundögon. Kan man neka. NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Och på tal om Alicia så har hon varit världens goaste idag. Vi har haft en ganska tuff period md henne med bråk o pip o gnäll dagarna i ända och de senaste dagarna så har hon varit mycket bättre o gladare. Skönt, hoppas det är över nu. Iallafall för en liten stund.

Mamma flytta på dig, jag ser inte TV:n.....jojo. Hon ska ju sova, få ta tag i det nu.

Sov gott alla

Inga kommentarer: