2008-05-29

Jag tror jag dör av skratt

Alicia va hur jobbig som hellst nu ikväll. Efter att vi gick in så blev hon som förbytt. Jag tror att vår goa tjej blev kvar ut och med in följde det med ett litet troll. Det slutatde med att hon åkte isäng vid 19.30 Bums!
Men hon vägrade sova, hon sprang fram o tillbaka där uppe o när telefonen ringde så "tjuvlyssnade" hon från sovrummet.
Därefter satt hon i trappan och tjurade och jag sa åt henne att hon skulle gå o sova. Hon bröt ihop och så trodde jag att hon gick o la sig, för efter en stund så blev det tyst. Jag hörde att hon andades djup så hon sover iallafall tänkte jag.
När jag skulle gå upp för att stoppa om henne ordentligt hittade jag denna klädhög i trappan.....

Så vi säger god natt för idag=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntade hela natten i skogen efter spriten, vart var du?????