2008-05-30

Vad tiden bara flyger iväg

Jag tyckte jag hade hela dagen på mig i morse när jag vaknade. Sen ringde telefonen och jag pratade en stund. Därefer så va det att ta hand om barnen, det tar ju lite längre tid nu när dom är 2. Sen pratade jag med Ving o bokade en spjälsäng till Elias. Och därefter så betalade jag in bokningsavgiften. Så nu känns det som resan är på riktigt.

Alicia ser inte riktigt klok ut. Hon har ritat på hela sig med mina pennor som jag skriver på DVD-skivorna med. Man kan säga att det är svårt att få bort.
Anders va duktig som vanligt igår så nu har vi 3 av 4 fönster insatta i fastun. Fasen det kommer att bli sååååå snyggt när det är färdigt. Vilket ljusinsläpp det blir. Sen sa Anders att han ville ha spotlights i fönstrena som man kan dimma. Det kommer att bli sååå snyggt o så ska vi ha ganska stora växter som står på golvet o så lyser spotten på den. Jaaa jag vet inte om ni kan se det framför er man jag kan det definitivt. (Fast det där med blommor, skötslena av dom får Elin ta hand om annars dödar vi dom bara).

Nä nu kommer starx Tinna, Ninni o Lilja. Det är lektime.

Inga kommentarer: