2008-05-26

Runt 11-tiden åkte jag o barnen till Sandra o barnen för och leka. Det blev en heldag. Barn är ganska roliga. Alicia gick o tjatade på att vi skulle åka så hon kunde leka med Anni o Moa. Och Anni hade tydligen oxå gått o tjatat om när vi skulle komma. Och när vi sen va där så skulle dom inte leka med varandra. Phu tänkte både Sandra och jag. Men tillslit kom dom igång och när det va dax att åka hem så bröt Alicia ihop för det.

Elias va ett mönsterbarn hela dagen, han lallade, va lite lessen innan han fick mat somnade och sov hela eftermiddagen tills vi skulle åka hem. Sånt gillar jag, hihihi.


Vet ni vad, vi har bestält en resa. Till Kreta. Planet går den 21 augusti. Det ska bli sååååååå skönt. Både Anders och jag anser att vi är värda lite skön sol, avkoppling (om det nu är avkoppling att åka utomlands med två barn) och god mat. Jippi!!!! Jag ska få äta tomater, gurka oliver fetaost, tomater, gurka, oliver fetaost....mmmmmmmm.

Vi fick tag på en resa på Vings Happyhour. En resa för oss 4 i en 2-rumslägenhet med 2 pooler, 1 barnpool, 400 meter till havet för 8595 kr. Det va billigt. När Happy hourn va slut så kostade samma resa 18 000 kr. Jag anser att vi gjorde ett klipp=)
Så här ser hotellet ut:

1 kommentar:

Kikki sa...

Ojjjj det där lät lockande=)