2008-05-28

Lång dag

Det blev en lång dag idag med. Jag började jobba kl 12 på BP och det va ganska mycket folk på dan. Det va mycket barnvagnsmonteringar idag. Monterade 4 st. Det är ganska svettit och montera ihop en vagn, hjulen ska dit o pupas, chassi hit och chassi dit, sufletter här o där o innetyg o madrasser o jaaaa... allt som nu ska tillhöra.

När jag kom hem vid 21 så va Jon här och han o Anders höll på att städa båten. Dom hade bytt gasvajern som hade gått av så nu ska det bara vaxas lite innan den ska ner i sjön. Förhoppningsvis sjösätter dom den på lördag. Sen ska det bli åka av. Jag saknar så att åka wakeboard. Har ju inte kunnat åka på 3 sommrar. Men är det fint väder i sommar så ska jag åka utav bara den. Mmmm längtar=)

Kollade in på Ninnis blogg (http://marklanda.blogg.se). Jag hade sagt till henne hur kul det är att gå med trimmern och hon har fått en trimmer och tog itu med sin trädgård. Hon tyckte det va såååååååå tråkigt. Hahahahahaha!!!! Det som är så avslappnade!!!!
Ninni: Sorry att du tycker det va så tråkigt men jag tycker fortfarande att det är roligt och avslappnade för då kan jag koppla bort allt och bara gå o fundera på det jag vill en stund. Det bästa är när man har mp3:n på sig oxå.

Nähä, natti natti.

Ja just det. Morfar är är ikväll o lånar soffan.

Inga kommentarer: