2010-07-07

Frukost

Idag hade vi onsdagsfrukost i Häringeryd. Lika gott o trevligt som vanligt.


- Rosa from my iPhone

16.30
Efter frukosten åkte jag med hem till Fredrik och gosade lite med hans doggs. Jag o Q kastade lite pinna och hade dragkamp. Han är en stark Rottis kan man ju lungt säga.... Han drog omkull mig vid ett tillfälle och det va inte så mycket med det. Men under dagen så har min stortå börjat göra ont. Det smög sig på kan man säga o nu har jag skit ont i den och kan inte belasta tån o insidan av foten. Snacka stukning!!! Ja ja så är det att vara i hundarnas liv...hihi...
Ikväll ska Anders iväg till grabbarna o ha fotbollshäng. Så jag o barnen e ensamma hemma ikväll. Få se vad vi ska hitta på. Nått roligt bus måste man ju göra första kvällen på sommarlovet!!!!!! Just nu är Dissy med oss hem och kollar in oss o vårat hem inför nästa vecka då hon ska vara här.

Inga kommentarer: