2010-07-06

Hundvakt

Fasen tröttman bara slog till mig innan. O det som är lite lustigt va att jag inte trött, trodde jag..
Jag somnade på soffan o visste inte att jag hade somnat förrens jag vaknade..Hahaha.

Ikväll ska jag gå ut och gå med Dissy, det ska bli skönt. Det är ganska klar luft så man får passa på o få i sig syre tills nästa värmebölja kommer.

Nästa vecka ska vi vara hundvakt åt Dissy medans Fredrik är iväg på nått läger. Det ska bli så mysigt o ha henne här. O då går nog tiden lite snabbare oxå för det är en hel evieghet tills våran lille Jarrax kommer hem. tidigast den 29/8 får han komma hem till oss.

19.50
Fasen jag är besviken på mig själv. Jag har inte kommit ut på någon promenad än o nu lär jag inte gör det heller. Jag får sattsa på imorron istället. O imorron är det frulle i Häringeryd med folket. Det ska bli både gott o roligt.

Inga kommentarer: