2010-07-23

Valphage

Idag sov vi länge, fast jag vaknade o va jättepigg redan vi 7, men lyckades somna om igen o då sov jag till 10. Göörskönt!! Elias vaknade inte förrens 10.40. Härligt med sjusovare=).

Iddag har vi tagit det lungt. Pulat hemma, Anders sätter upp foder runt fönstrena på framsidan så det blir klart o snyggt. Jag har varit en runda i stan o hämtat min valphage som kommit från Tradera. Den e jättefin.
Innan dess va jag uppe hos Fredrik snicksnackade lite om allt möjligt. Mamma o kidsen va med oxå o vi fick fika. Gott. Vi gick bort till Jösta o tittade på honom. Han va såååå stor o fin. Han va tilloch med tjock om tassarna. Hahahha!!! När vi gick hem sen så tog vi med oss Dizzy så nu känns det bra igen.

Alicia har börjat med sina skrikutbrott igen. Denna gången har hon oxå lagt till med att hon skriker på oss o åt oss. Mindre kul måste jag säga. Jag jag sålde henne till mormor över natten. Stackars mormor hade inget val det va bara att ta henne.

Inga kommentarer: