2010-07-31

Ångest

I onsdags ringde försäkringskassan om att vi ska ha ett nytt möte i september. O så i torsdags så ringde min chef o hörde om vi kunde ha ett möte innan mötet. Jag sa att det gick bra o så bestämde vi på tisdag nästa vecka. Sen kom ångesten smygande o när det va dags att sova så hade ångesten tagit mig i sitt järngrepp. Det va riktigt obehagligt o känna den känslan igen. Orolig, svettig, rastlös, illamående o allmänt pissig. Fick ta en sömntablett för att överhuvud taget kunna somna. Dagen därpå kom jag ju på att vi ska åka till götelaborg så jag ringde o sköt upp det tills vår semester är över. Jag ska inte behöva känna ångest när Anders o barnen är hemma o lediga.

Igår packade vi väskan o åkte till pappa o Ellinor. Vi har haft två mysiga dagar där o vi va o hälsade på Eva-Lena o Tom i stugan som låg ett stenkasst från pappa. Jätteroligt!!
Nu e vi påväg hem o ska gå på lite sommarfest hos Angelica.
Alicia har somnat kan man säga.....



- Rosa from my iPhone

2 kommentarer:

Ninni sa...

Ja, det blir ju dessutom jättesvårt med Iza!
Var hon med i Kalmar eller passade din mamma henne?

Unknown sa...

Upp med hakan vännen, ta ett djupt andetag och släpp det tills ni kommer hem åter igen.
Sen får du ladda med nya tag.
Lätt sagt, svårare att genomföra.
Men tro på dig själv!!