2010-07-22

Oj

Har suttit en liten stund nu framför datorn o kollat in alla bloggar jag följer. Det hinner hända mycket på 5 dagar när ma e borta från IT-världen.. Kul o läsa upp sig lta om vad folk har hittat på.

Vi har iallafall haft 4 underbara dagr i Skåne. Vi lånade Anders faster Iaa:s stuga och passade på att ha lite släktåterknytning. Anders kusiner, Jenny o hennes 2 barn Annie o Nellie och Mattias och hans 2 barn Vilgot och Alvin. Det va så roligt och träffa dessa människor o vi blev mottagna med öppna armar. En av dagarna va vi på Skånes djurpark o kollade på alla djuren och dagen efter va vi på en jättefin badplats och solade och badade och hade skoj. Vi fiskade oxå kräftor i deras kräftdammar. Det va skoj tyckte barnen (o ja o Anders). Vi plockade oxå en himla massa jordgubbar som vi har skivat o frysigt in. Självplock o 13 kr/l. Mums!! Jag har ätit så mycket jordgubbar nu så jag kissar stup i kvarten.
Sen på onsdagen va vi hemma hos Anders fabror Lennart o faster Barbro. Dom hade sitt barnbarn där Linnea o hon o Alicia fann varandra direkt. Vi träffade även Anders kusin Caroline o hennes man Lars o deras lilla, men jag kommer inte ihåg vad hon hette. Åh så skoj det va!

Idag har jag varit i Skillingaryd o kollat på SSM med Ninni o Fredrik. SSM=Schäfer SM. Vi kollade lydnad o skydd och det va roligt o lärorikt. Mycket hundprat kan jag ju säga!!

Inga kommentarer: