2010-07-09

Semester

Igår tog jag, barnen o Carl-Oscar en roadtrip till Bergkvara o hälsade på pappa o Ellinor. Dom bodde fin o härligt. Stor fin trädgård med massa fina blommor. Efter rundvandring o sagt hej till hästarna så va det poolen som vankade. Dom hade köpt en sån där stor avlång pool. Det va skönt o ta sig ett dopp. Solen sken o inte ett moln på himlen vid havet.
Vi va tvugna o åka hem ganska tidigt för C-O skulle jobba.

Sen igårkväll va vi nere hos grannarna o provkörde deras bil som dom har till salu.

Idag mötte vi upp Ninni o kidsen i simhallen o badade medans Tinna hade simskola. Det va roligt. Vi tog med oss en kebabtallrik från Nadjas hem o vi satt ute o åt. Därefter färgade jag håret på Ninni o Fredrik kom förbi en runda. Barnen lekte o lekte. Tinna o Alicia har lekt 3 dagar denna veckan. Roligt när man kan ha kul här på hemmaort...=)

Ikväll har jag tvättat bilen först 1 gång o sen 1 gång till o en tredje gång med avfettning o sen med rubber, men då hjälpte Anders till. Nu får rubbet sitta tills imorron så får vi fortsätta då.
Snart ska jag möta upp Ninns för en liten hundpromenad o sen ska jag hämta Dissy som ska vara här en vecka då Fredrik ska åka på träningsläger (tror jag det va) med dom andra två doggsen.
Ska bli mysigt o ha henne här.

Anders gick på semester idag, det ska bli så skönt att ha tid tillsammans o göra roliga saker.

Inga kommentarer: