2010-08-01

Söderhäng

Åkte som sagt va hem från pappa igår. Hem o vänd o åkte in till söta Angelica som hade fixat Söderhäng i sin trädgård. Många underbara vänner va där o vi hade picknick i gräset. Vi stannade inte så länge för jag va ganska trött så vid 21.30 åkte vi hem o lämnade resten av partyfolket kvar.
Annars idag har det inte hänt så mycket. Jag är fortfarande jättetrött o ångesten hägrar i bakgrunden hela tiden. Jag gör mina andningsövningar o försöker tänka i nuet. Men det är inte alltid superlätt.
Alicia har blivit getingstucken idag igen o det gör ont o svider. Det tog illa denna gången. Anders o barnen ska åka o fiska o jag tänkte dra till Ikea o köpa en ny säng så jag slipper o ha kramp i ryggen varje natt.
När vi va i Kalmar så följde jag med Ellinor in till en hästaffär, hon skulle köpa en ny sadel o då hittade jag denna snygga tröjan. Kunde inte motstå den...

Inga kommentarer: