2010-08-10

Sista

Då har vi gått in på sista semesterveckan. Det känns sådär o den ångesten jag fick när jag hade pratat med min chef blir inte bättre av att detta. Jag känner mig fruktansvärt låg o orkeslös, men vill samtidigt hitta på roliga saker för att döva o dölja tankar o känslor.
Va på apotektet innan och köpte sånna där munsårsplåster som jag kan ha på näsan för givetvis som ett brev på posten kom blåsorna under näsan av all ångest.

Iza växer o äter så det knakar. Det är en kräsen liten tjej vi har...Pedigrie ska det vara annars får det va!! Haha o valpfoder, det är INTE gott. Torrfoder med extra viltsmak, et e mumma det. Hon e för söt hon. Hon är väldigt nätt o näpen men amtidigt är hon en huggorm. Men vad jag har förstått så är alla valpar det o att det lugnar sig när dom blir äldre. Jag är så lycklig att jag har henne.

1 kommentar:

Ida sa...

Hej!
Du har inte lite bilder på det lilla busfröet, hade varit så roligt o se om de lika stora. Jag tycker nämlingen att Ixon knappt växer någonting ;)