2010-08-21

Lördag

Idag är Anders o hjälper till på båtklubben. Dom bygger på vår brygga och byter ut vissa partier. Känns bra för det trät som va där kändes som om det sjöng på sista versen.

Idag har jag lagt ett spår till Iza o hon tog det direkt. Ner med nosen o sniffningen va i full gång. Efter att vi avslutat o gått därifrån så tränade vi lite sitt. Hon är duktig där oxå. Sätter sig 8 av 10 gånger. Sen sprang hon bort till spåret igen o tog spåret en gång till utan mig o gick bara på doften av korven o tog det galant igen. Medans hon va där så gick jag o hämtade lite godis till o vi tränade inkallning. Det va svårare. Det luktade ju såååååå gott i spåret men efter lite inväntan så gick även det. Men där får vi öva mer, mycket mer...

Idag blir det förhoppningsvis häng, det ser jag fram emot för det va jättel'ngesen o jag saknar dom.

Inga kommentarer: