2010-08-14

Ved

Igår vaknade jag upp av ett jäkla åskväder. Jag blev livrädd o familjen vaknade av smällen. Sen låg vi kvar i sängen o kollade lite på Bollibompa, jag somnade om o sov ända till 12.20.

Så efter en mycket sen frukost så satte jag igång med och tömma carporten på ved. Dels så ska den ju in o sen sak vi bygga en hundhus där så Iza i framtiden kan vara ute.

Mormor ringde och ville att Elias skulle komma in o sova hos henne. Så honom körde vi in vid 18-tien. Sen åkte jag o Alicia o hyrde film. Men påväg till stan sms:ade Anna o frågade om jag ville ta ett glas vin på PM o det ville jag. Vi hade en jättetrevlig stund o Annas pappa slöt upp oxå. Kvällen va varm o det va riktigt skönt. Det va en underbar kväll.

Idag är det inte lika fint trots att det va stjärnklart igår.

Inga kommentarer: