2010-08-25

Onsdag

Oj det är redan onsdag idag o 3 av 5 introdagar på Ur o Penn har gått. Det är riktigt roligt och jag lär mig en massa om klockor som man inte trodde om klockor. Ett nytt kassasystem och vart alla klockor finns i butiken. Ja för det ska ni veta att det finns klockor. Hahaha!!
Imorron ska jag ut och äta med mina nya kollegor. Vi ska fira av Malin som slutar. Ska bli jätteskoj o få lära känna dom lite bättre. Vi hinner inte prata så mycket när vi jobbar för det är väldigt ofta mycket folk i butiken.

Jag e lite orolig för Iza idag. Hon har knappt inte ätit något idag, undra om det kan bero på maskmedlet hon fick igår. Får nog kolla på "bruksanvisningen" o se om det är vanligt bieffekt.

Men attans vilket tråkigt väder det har varit idag. Regn o rusk o blåst. Inget skoj alls.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad kul Rosy, glad för din skull.
Hon kanske är inne i en växtperiod, barn brukar ju bli kinkiga med maten då.
Ingen aning hur det är med hundar.
Kanske inte!!!???
Här är oxå riktigt ruggigt höst väder..ha det super fin kram