2010-08-26

Vilken dag

Dagen började med nackspärr. Jag värmde vetekudde, duschade varmt, masserade o tog tablett. Inget hjälpte. Påväg till jobbet ringer Anders o berätta att Elias hade vridit armen ur led på dagis. Så jag ringde jobbet o berättade vad som hänt o det va inga problem att jag kom lite senare. Så vi hämtade kidsen o åkte till akuten. Där var det tomt på folk så vi kom in nästan på en gång. Doktorn kom o vred tillbaka armen o efter en liten stund rörde han armen obehindrat o vi fick åka hem.

Idag på jobbet har det gått jättebra. Kändes som om allt flöt på. Sålde en klocka till en av pappas nya rekryter. Det va lite roligt faktiskt. Han va glad över att få börja inom det militära.
Efter stängning gick hela gänget ut på Harrys o åt en bit mat ihop. Vi firade av Malin som ska sluta imorron. Det va jätteskoj o träffa alla. Därefter gick jag hem till C-O o Matilda o vi grattade henne med paket. Vi tackade för oss vis 21.20 o jag körde o hämtade Izafisa som varit hos Ninni o fått spruta av veterinären CG.

Nu ska jag sov o jag ska sova 7 kvart i timmen!!!! Natti natti


- Rosa from my iPhone

Inga kommentarer: