2010-08-31

Tisdag idag

Oj vad tiden går. Jag har full fokus på det nya jobbet och det är riktigt roligt. Jag lär mig nya saker varje dag. Idag kom det in en speciell kund. Mamman till pojken jag jobbade med tidigare. Det va riktigt roligt att träffa henne o jag fick höra hur det va med M. Trots allt så är det en pojke som satt spår i mig. Det är lika dant med en pojke jag jobbade med uppe i Stockholm. Djupa spår både på gott o ont.

Idag när jag kom hem satte jag igång med en storrensning av mössor, vantar, skor o jackor sommar o vinter. Det blir ju bara kallare o kallare ute. Har plockat ner två kassar som jag tänkte höra om Clara vill ha o sen en påse som åker upp till Liam. Känns riktigt skönt o få undan sånt som är för litet.

Jag har världens klädhög o ta hand om men jag orkar inte göra det idag så det spara jag tills imorron. Måste ju ha något o göra då med.

Iza växer o blir större. Det är dags att börja gå riktiga promenader o lämna trädgårdskisseriet. Hon vill inte längre äta blötmat utan har nu i två dagar bara ätit uppblött torrfoder.

Jag funderar på om jag ska låta Alicia klippa av sitt hår. Jag har en kompis som har en dotter o hon klippte av hennes hår o det blev sååååå fint. Jag är riktigt sugen. O Alicia har sagt att hon vill.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, men då röstar jag emot.
Men bara för att jag tycker om tjejer och inte har en själv och vill se dom in fina flätor och inbakade saker och gärna rosetter.
Så NEJ..klipp inte!
Härligt vännen att du trivs, vi går mot ljusare tider verkar det som.
Helt i sin ordning med andra ord!!!
Grattis är så glad för din skull!!
Men du..inte klippa OK??
KRAM alex