2010-09-02

Sol

Vaknade upp idag och såg att solen sken så härligt idag. Kallt med mycket härlig luft. Vilken härlig dag.

Igår när jag kom hem hade Iza inte ätit mycket på hela dagen igen så jag o Alicia åkte upp till Tassar o Morrhår o köpte färskfoder som Ninni har rekomenderat. Oj oj oj vad hon åt upp det snabbt. Hon ska äta 1½ "burgare" om dagen o hon slukar det jag hinner säga varsågod. Till detta har hon fri tillgång på torrfoder o så givetvis vatten. Hon väger fortfarande 2.5 kg men nu hoppas vi att hon går upp när hon nu har börjat äta.

Inatt har vi förresten nästan varit själv i sängen hela natten. Det va bara en liten stund som Alicia låg där o vi bar in henne igen o hon kom inte tillbaka. Det har varit ganska många nätter nu som båda barnen har kommit in och legat på korsen o tvären o upp o ner o bak och fram. Jag har inte sovit så mycket o barnen har gråtit o drömt mardrömmar. Jag (o jag tror Anders oxå) har legat med halva kroppen utanför sängen, fötterna på golvet för att barnen kasat runt så. En tidig morron gick jag ner o la mig i soffan men där sover man ju inte hellet toppenbra.

Idag ska jag ha möte med FK o chefen i ett rehabmöte. Känns bra faktiskt.

1 kommentar:

Ida sa...

Hej!
Jag tänkte med börja med Bravo både färskt o torrt(som de ska ha tillgång till hela tiden). det ska vara riktigt bra säger dom :)
Kram Ida, Neo & Ixon