2010-09-25

Blä

Idag är det ingen rolig dag. Allt började igår kväll. Jag gick in på banken o skulle kolla om jag fått in lite pengar så jag kunde betala lite räkningar. Efter att jag betalat till lånet så va pengarna slut. Jag hade 18 kr kvar och av någon anledning så fick jag en sån ångest attack av det. Jag försökte förklara för Anders o han gjorde vad han kunde o så ringde jag till mamma o när jag försökte prata med henne började jag stamma o till slut kunde jag inte få fram någonting. Jag hade ingen kontakt mellan hjärnan o munnen. Efter det kunde jag inte prata med Anders heller. Jag tog lite medicin för o lugna mig och fick skriva lapp till Anders. Sen gick vi o la oss. Men trots att jag tagit lugnande så har jag vaknat flera gånger i natt o vaknade vid starx innan 8 i morse. Jag låg kvar en stund i sängen o glodde på tv. När jag kom ner så såg jag att jag hade fått ett sms. Det va från Lars (min fabror). Han berättade att Ulla hade gått bort idag på morgonen. Luften gick ur mig igen. Jag försökte få tag på mamma igen men hon svarade inte. Så jag åkte in till henne. Hon låg fortfarande o sov så det va ju inte så konstigt. Givetvis så blev hon jättelessen o det är jobbigt.

Ikväll va vi bjudna till Johan på kräftskiva, men jag orkade faktiskt inte det. Har liksom svårt o syresätta mig riktigt o en jävla huvudvärk. Men dom finaste kom ut en runda med pizza o vi hängde en stund. Alla va lika trötta så efter maten åkte dom hem igen.
Nu lägger Anders barnen o jag ska inom kort gå o lägga mig.

1 kommentar:

Ninni sa...

Jag förstår precis!!!