2010-09-24

Underbara höst

När hösten är så här så njuter jag nått kopiöst. Jag blir rent av lite lycklig av hög luft och sol. Igår va jag o Fredrik ute o gick med alla dogs. Det va Q, Balze, Dizzy, Iza o Jarrax. Det va många snören o hålla reda på. Sen mötte vi Ninni som va uppe på Marklanda Gård o kollade läget. Så hon tag Jarrax som på kvällen skulle flytta till sina nya ägare. Det har varit mysigt o fått lära känna honom lite eftersom det igentligen va menat att vi skulle haft honom. Men nu blev det som det blev o vi fick Iza vilket vi inte ångrar. Här är två kort på honom, det första så härjar hulliganerna o på det andra är han bara söt.


Idag på eftermiddagen gick jag o F ut med doggsen igen i detta underbara väder. Idag släppte jag Iza så hon fick springa fritt med dom andra hundarna. Oj så roligt hon hade. O hon va såååååå duktig på inkallning. Mammi är stolt över sin valp.
Ikväll är vi alla lite fredagströtta. Men tröttas är nog ändå dessa tre:

20:30

Va inne på Nievers blogg o såg detta.... Jag trodde jag skulle dö!!

Snö i Idre idag den 24 september o i Marklanda sensommar med 20 grader varmt.

1 kommentar:

Ida sa...

det är min kompis som har köpt honom så du får nog träffa honom igen :)