2010-09-28

Fint men blåsigt

Idag skiner solen igen efter ett par dagar med riktig blåst. När jag gick hem från Ninni igår va det asjobbigt. ansträgningen satte sig på lugtfören o det va riktigt tungt o gå hem. Det tog ganska lång tid o varva ner efter det. Jag tycker jag går o går o går med hundarna men det händer ingenting på vågen. Begriper det inte..

Idag ska jag enbart ligga på soffan. Jag ska kolla på en film jag spelade in igår från tv:n. Ja o så ska givetvis hundarna få sig en promenix.

Sen måste jag ventilera en grej...och det handlar om er som läser min blogg. För ett par dagar sen fyllde Alicia 5 år. Jag hade 45 unika besökare den dagen o 1 lämnade en grattis hälsning. Det tycker jag va mycket dåligt av er. Tar ni er mödan o gå in o läser om mig o mitt liv så förväntar jag mig mer av er. Ni vet ge o ta. Lie mer sånt i vårt samhälle o det kanske inte skulle vara så dystra miner helatiden.....

Kram på er...

1 kommentar:

Unknown sa...

JA jag håller helt och hållet med dig Rosa, för man antar att det som läser mer än hälften ska vara det man känner.
Så det kostar inte många sekunder att lämna en hälsning!!!