2010-09-19

VM-fest

Igår hade vi fest för Fredrik. En överraskningsfest för hans VMdebut. Man kan säga att han blev tagen på sängen..... Vi va ett gäng på 12 pers o vi hade alla med oss nått litet gott o äta. Det va mycket hundsnack o som vanligt denna evinerliga tävlan om vem som har bäst hund. Men man får väl bara gilla läget, det kanske är så hundfolk umgås. Det är ju inte bara i detta hundgänget det infaller utan även ÖVERALLT. Klar man ska vara stolt o glad över sin hund o det är jag med så missförstå mig inte.

Vi drack öl o vin o hade det jätteroligt. Fyllan infann sig hos vissa snabbare än hos andra. Jag va så himla trött o jag gjorde mitt bästa. 5 glas vin o inte så mycket som ett litet snesteg. Trist!! Haha!! Fredrik hade blivit glad o nöjd sa han när han ringde i morse o han lät inte nykter..!!

Idag har vi oxå varit o röstat, hyrt lite filmer o...ja inte så mycket mer. Anders ska iväg o spela match i Vislanda. Jo!!! Jag o barnen har bakat cornflakeskakor tills imorron. O så kommer det bullar o vi ska göra 3 olika tårtor har Alicia bestämt. Alla ska ha kladdkaka som botten sen ska det på vaniljvisp på samtiliga. Sen skiljer dom sig. En med strössel på, en med jordgubbar på o en med bananer på. Klart hon ska få det, det är ju inte varje dag man fyller 5 år!!!!

Imorron händer det mycket. Som sagt Alicia fyller 5 år, Elias ska till örondoktorn o kolla rören, bilen ska lämnas in för omlackering o blir borta i 3 dagar o så kommer C-J o Liam o så är det kalas på kvällen. Däremellan ska jag hinna baka kladdkakorna. Eller om jag kanske gör en el. två ikväll. Vi får se.

puss på er

Inga kommentarer: