2010-09-07

Hoppsan

Värst vad dagarna springer på. Helgen gick i festens tecken. Alicia o Elias va hos Jon, Marie o Albin i lördags o Iza va hos mormor. Anders o jag skulle gå på 30-årsfest. Rara Angelica hade bjudit in till fest o det skulle givetvis firas. Gänget samlades hemma hos Johan och vi gjorde klart vår present. Vi gav henne en jättefin kalender med dundersnygga kort på oss o så fick hon pengar bakom varje lucka. Hon hade önskat sig en ny tatuering, Iphone, New Yorkresa o annat smått o gått o vi kunde inte välja...
Festen va helt underbar. Vi fick gott o dricka o mycket god smörgåstårta o jättegod kladdkaka till efterrätt. Mums mums!!

Vi glömde kameran så det blev haltaskiga kort med Iphonen så jag lägger bara ut detta på födelsedagsbarnet.

Söndagen gick i slapp o mys. Efte en god frukost hos mamma åkte vi o hämtade barnen. Därefter åkte vi hem till Mike o Jessica. Lite god fika o småsnack. O så fick jag eller jag o jag men Alicia fick en hel kasse med kläder av Ida-Li. Tusen tusen tack!!

Jobbet går bra o det är roligt. Nu har vi kampanjbyte och då är det mycket o göra men det är riktigt roligt och göra om i butiken. Elias o Anders har varit hemma måndag o tisdag, men nu e han pigg igen så det blir dagis imorron för hela slanten.

Igår va morfar här o jag o Iza gick ut på en promenad. Alicia o Anders va på gympa o Elias fick stanna hemma hos morfar. Men jag kom inte så långt för jag mötte Fredrik o efter lite småprat om ditten o datten så tog jag o Iza med oss Dizzy hem. Oj oj oj vad dom härjade.

Jag fick höra en grej härrom dagen som gjorde mig lessen. Men jag ska försöka solla bort det o sen kasta det långt bort. Men det trodde jag faktiskt inte!

Inga kommentarer: