2010-08-23

En vän i nöden

Vilken dag det har varit idag. Först möte med Tobbe på SF sen möte med chefen på Kommunen. Därefter åkte jag hem o käkade o gjorde mig iordning inför mitt första pass på Ur&Penn. Åh det va såååå roligt. Jag har redan börjat ta kunder o fått börja trixa med batteribyte o annat.

Imorron ändrade Rosse min jobbtid för mig så jag ska vara där öppning istället så det blev lite tight med Iza. Men en av världens bästa grannar hjälper mig. Ninni, du är en pärla o ängel. Eftersom detta med det nya jobbet kom så hastigt o lustigt så hade vi ju inga som helst planer att lämna henne ensam. Nu ska vi så fort vi kan bygga en hundgård o sen ska Iza få lära känna Dizzy så hon inte behöver vara själv.

Nu e det bingen för min del. Jag va inte hemma förrens efter 19. För när jag skulle köra hem så va Hammarbys supportrar påväg till Värendsvallen o polisen fick lotsa dom för dom uppförde sig i te riktigt som dom skulle. 1 polisbil före, minst 9 gående poliser o 2 piketbussar efter.



- Rosa from my iPhone

3 kommentarer:

Ninni sa...

Hundgård...
en falukorvsring... Så bygger Stewenmeister!

Iza kommer vara zupertrött imon ;-)

Unknown sa...

Härligt Rosy härligt!!
Nu är du på G igen, men ta det lugnt!!
Ärligt du är duktig du, du är bred..då menar jag att du fan fixar allt.
Rosy the urmaker..bra jobbat det är då man är bäst kvinna...när man blir tillfrågad.
Sug på den och sug på den länge..

Rosa sa...

Fina Nieves, tack=)