2011-10-13

Äntligen

Nu har vi bredband på Villanshöjd. Känns helt ok att inte behöva "sno" Anders telefon för att kunna koppla upp sig.
Jag funderar fortfarande på om jag ska anmäla Iza till ytterligare en utställning, men jag vet inte... eller jo det vet jag men jag har inga pengar till det nu o det e ju liksom nu man ska betala. Ja ja, det ordna nog sig i slutändan.

Jag har börjat fila lite på en ev. hemsida ang Iza och om jag ska skaffa mig ett kennelnamn eller inte. Vill jag ta fler än två kullar på henne eller inte, är det någon som skulle vilja ha en valp från Iza osv osv. Funderingarna är många. Ninni har hittat en fin hane som jag i nuläget inte tänker prata om för det är liksom ingen ide förrens jag har bestämt mig för hur vi ska göra.

Nu e det dags för mig att stänga igen dom gröna för jag är rätt trött efter dagens (o gårdagens) slit på Cervera.
Tre pallar märktes upp o packade upp igår o idag kom det ytterligare 5 pallar. Phu phu phu!! Men samtidigt som det är superjobbigt o slita så så är det jättekul med att packa upp nya varor. O så är ju julen på G in med.

Inatt fick förresten Maja 7 valpar, den första dog tyvärr så nu är det 3 tikar o 3 hanar. Grattis grattis Fredrik till valpkullen.

Natti natti på er!!

Inga kommentarer: