2011-10-01

Oj oj

Dagarna rusar på. Dom består mest av att jobba. Man kan tycka att det inte är något nytt men för mig e det nytt igen o jobba varje dag. Jag e fortfarande väldigt trött o påverkad av influensan jag hade/har. Hostan e asjobbig, ledvärken är ännu jobbigare o svettningarna av minsta ansträgning o kondisen ska vi inte ens prata om. Men allt detta går väl över med tiden.

Slumrade till för en stund sen i sängen o vaknade av ett ryck. Så nu ligger jag här i sängen klarvaken o glor på tv när jag som mest behöver min sömn. Anders ligger jämte o snarkar i takt med att katten spinner. Mysigt, javisst men inte just nu för jag vill sova!!

Imorron e det jobb o vi har club BR rea med 25% på dom flesta varor i butiken. Så vi har rätt mycket att göra kan man säga. Men det är bara kul tycker jag. Själva är vi klara med julklappar till alla barnen i våra familjer o det känns kalasskönt! Skulle provat en klänning idag men dom öppnade inte förrens 12 så det blev inget med det!

Nähe ett nytt försök att samarbeta med John Blund!!



Inga kommentarer: