2011-11-27

Konstig dröm

Jag har knappt sovit i natt, så jag gick o la mig en stund på förmiddagen. Jag började  drömma om ett vi var i Onsala o att det va storm ute. Fast det va så som i filmer, träden mer eller mindre låg ner... Jag så att jag ville gå ut o gå till havet för att få kunna på vinden o då blev mamma (som oxå va där) totalt vansinnig o tyckte  att jag va en jubelidiot som bara  tänkte tanken på att gå ut. Jag ville ju bara gå ut o luta mig mot vinden o få en upplevelse. Sen skulle det städas! Alla möbler flög ut o av någon anledning så tog dom ut sina tvsoffor o satte dit deras gamla soffmadrass. Bara för att det inte skulle vara så högt.

Detta ärvbad jag kommer ihåg just nu, det swissar förbi fler bilder i huvudet men dom får jag inte riktigt ihop.

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: