2011-11-25

Kräkas

Jag håll på att gå åt på jobbet idag. Jag började känna av ett lillamående. Jag gick o åt för jag kanske va hungrig eftersom jag åt frukost tidigare idag än normalt. Men nix, jag drack vatten hela dagen för o kolla om det funkade men nej. Vid 14 kom Alexandra in på kontoret o frågade hur jag mådde. Ärligt sa jag då? Jag mår skit. Hon gick på rast o därefter gick jag hem. Anders fick hämta mig. Jag har druckit lite te o ska strax prova o ta nått i magen igen så får vi se vad som händer. Ligger sen lite efter 15 i sängen o mår bara skit. Ilamåendet ligger där o pockar.
Har en tjej som står standby för jobb imorgon om jag inte kan jobba. Jag hoppas jag kan det för det är meningen att vi ska åka till Onsala direkt efter jobbet o fira Liam som fyller 2 år på söndag.

Inga kommentarer: