2011-11-16

Trött o lite lessen faktiskt

Jag ska snart träffa min doktor igen. Då ska vi prata medicin, för jag tror jag har fel medicin nu. Jag känner mig bara trött trött o åter trött. O varför jag e lite lessen beror på att jag känner att jag försakar mina barn. Jag jobbar ju rätt många lördagar just nu o det är väl iofs inte så farligt. Det finns ju dom som jobbar värre än så. Men nu på lördag e det öppet hus i skolan med obligatorisk närvaro o jag kan inte vara där... Det hade varit sååå mysigt o få följa med Alicia till skolan o se hur hon har det. Pappa o Elias följer ju med henne men jag känner att jag missar det.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Känner igen míg det ständigt dåliga samvetet!
Jag var inne på min sjunde jobb helg förra helgen.
Känns ju inget kul samtidigt har jag minst dåligt samvete när jag jobbar helger.
För då får dom vara hemma, slippa stressen på morgonen och lämna hämta på dagis/fritids/skola.
Men det dåliga mammasamvetet tror jag man får leva med.

Men sen är det ju bra att du prata
med din läkare, det är inte ok att känna konstant trötthet.

Challe sa...

Känner igen mig i det där att vara trött. Är likadant för mig. Har provat Artic Root bla, sover bra, äter bra och motionerar varje dag men lika trött ändå. Vet inte vad jag ska prova mer. Kram från en annan tröttis :)

Ninni sa...

Men, du, snart får du träffa doktorn och får en bra medicin, rätt medicin! Se, jag har ju livet tillbaka!

Kram!

Ninni sa...

Men, du, snart får du träffa doktorn och får en bra medicin, rätt medicin! Se, jag har ju livet tillbaka!

Kram!

Rosa sa...

Söta ni är!!