2009-05-25

Ellen fyllde 3 år

Vi åkte till Öland och hälsade på Peter o Ellen. Ellen hade fyllt 3 år så det skulle ju firas. Vi åt god mat och rababerpaj ute i det fina vädret. Solen sken och det va hur varmt som helst. Hade man vetat det så hade ma ntagit något annat på sig, det lovar jag=)!!

Sen åkte vi och kollade på lite blommor på allvaret och promenerade i den fina naturen.

Det enda som va trist va att jag har fått i mig någon mjölkprodukt så magen svullnade upp så jag såg gravid ut i 7 månaden och det gjorde sååååå ont. Men det va bara o bita ihop o se glad ut.



2 kommentarer:

alex sa...

Grattis till henne och jag kikar lite på korten o ja du ser ngt svullen ut.
Men smal för övrigt gumman =)

sms mig ditt mobil nr..bytt sim kort alla nummer borta

Rosa sa...

Nivsis...tack, jag jobbar på vikten o musklerna just nu. Gått ner 5 kg nu. Kul att det märks o syns.=)

Sms kommer...