2009-05-11

Idag har jag varit på jobbet. Det kändes skönt o stiga upp och komma iväg idag. Elias vakande tidigt men fick ligga och morna sig en stund medans jag va i duschen. Alicia tog sovmorron o vaknade inte förrens strax innan 8. Skönt för henne.
Elias har kommit på att dra man ut stolarna kan man klättra upp på bordet. Han har gjort det två gånger nu så jag har försökt kila in stolarna så pass att han inte kan få ut dom....Hehehe, elak mamma jag är...hehehe!!!

Fia: ja du lillsis du har fattat galoppen, Rosa är förbannad..... Förklaring komer längre fram i livet!

När jag kom hem idag så va Alicia på ett strålande humör. Vi hade pratat om att vi skulle bakat igår men tiden försvann så hon tyckte vi kunde göra det idag istället. Vi bestämde oss för kladdkakemuffins. Så en bit in i baket kommer vi på att vi inte hade tillräckligt med kakao. Så vi tog det vi hade och det blev som det blev. Det blev iallafall INTE kladdkakemuffins. Ja ja hon får väl ha dom på torsdagar när dom går till Kullen och ska ha fika med sig. För hon gillade dom som tur va!=)

Nu kollar vi på film, Lilo och Stich. Tror inte att Alicia kommer och gilla den men hon va övertygad om att det va den hon ville se. Elais verkar vara hängig. Han har en sån där hosta som bara gör ont när man hostar. Svider liksom. Nu väntar jag bara på febern.

Inga kommentarer: