2009-05-24

Oj vilken dag det blev igår. Eller ska jag säga kväll. Jag slutade jobba strax efter 16 o åkte hem och träffade familjen en snabbis för sen va det dags att göra sig iordning för att gå på fest hemma hos Tobbe och Mia. En lite SF fest som bjöd på väldigt god mat. Grillat kött, o kyckling, jättegod potatissallad med nypotatis. Grillas sparris inlindad i bacon. O så en massa goda såser o gott o dricka till detta. Vi som sågs hemma hos chefen va Henke, Björn, Sigrid, Mats, Tobbe, Mia, jag o så en tjej som heter Hanna o är grane med Henke. Sen skulle EVa ha kommit men hon kom inte o jag vet inte varför o sen kom Johanna o Love. Ja jösses vilket kalas det blev. Vi spelade kubb o killarna skrek Tjejjerna mot killarna!!!! Ok sa vi o tjejerna vann 3 gånger av 3 så..... tjejjerna äger!




Kvällen blev mörkare o stämmning låg på topp. Tusen tack alla mina goa medarbetare för en mycket trevlig fest!!!

PS. alla kommer väl ihåg att jag skulle få följa med chefen på kickoff i stockholm!!! DS.

1 kommentar:

Unknown sa...

Fin du är gumman--