2009-05-29

Nu är jag klar med mitt mastodontpass. Jag har äntligen fått sluta efter 32 timmar på jobbet.
Vi hade en trevlig dag i Helsingör och jag shoppade lite.
Jag köpte en flaska Amarula för 135 kr (systemet 199 kr),
1 liter Absolut Vodka för 208 kr (Systemet 239 kr för 700 ml),

1 liter Vermouth för 39 kr (systemet 89 kr för 750 ml)

och ett flak Mariestads för 176 kr (systemet 312 kr).


Och med tanke på att det va jobbet som betalade för resan så känns det som att jag har fyndat rejält. Sen köpte jag en parfym oxå. Britney Spears Fantasy. Jag älskar denna doft. Har haft den förr och har nu önskat mig den igen. Jag tänkte att jag skulle hjälpa Anders lite med present så....50 ml fr 398 kr och här hemma i Sverige kostar den 490 kr.

3 kommentarer:

alex sa...

Men vännen så MKT sprit ;)
Nu blir jag orolig för dig!!
Låter som du haft det super, roligt att komma iväg lite..
Så nu ska det både doftas gott och lullas runt

Matilda sa...

tänkte kanske du vill se på en söt sommarflicka =) www.matildasvensson.wordpress.com
Kram!

Rosa sa...

Jaa, du men nu räcker det ju hela sommaren=)