2009-05-14

Idag tog jag ett beslut få se om det va rätt. Jag gick upp till 60% istället för 50% fram till och med sista augusti. Tror att det är rätt beslut för det betydde 3.77 timmar mer i veckan o så sak jag dela ut det på 9 veckor. Det blev 34 timmar. Jag har nu suttit o kollat lediga turer och bockat av dom som jag kan o när jag va klar hade jag kommit upp i 49 timmar. Hihi. Men jag tror chefen går med på det. =)

Idag har jag samtalat.... hoppas det leder någonstans....

Anders hade grävt upp ytterligare ett skott från våran syren så den planterade vi oxå lite längre bak i trädgården. Det kommer att bli lummigt och fint. Jag klippte av dom grenarna i häcken, som vi har planterat mot grannarna i Tallås, som inte hade gett några skott eller blad. Döda helt enkelt. Så hoppas den oxå blir tät o fin.

1 kommentar:

lilsis sa...

yapp yapp i got it, hoppas att allt löser sig med vad det än må vara... :)