2009-05-03

Söndag

Idag när vi vaknade tog jag o barnen det lungt. Rätt som det är så knackar det på dörren och där står Jon, Albin o Peter. Oj vad roligt. Barnen va halvklädda så på med resten och ut med dom. Dom va borta vid båten och kollade o donade lite. Anders kom hem tidigt idag. Det va kul. Men min plan på en familjetur till Ikea dog. Så efter lite småprat så stack jag själv till Ikea. Jag ville köpa dom där dörrarana till Billybokhyllan som ska stå i TV-rummet. I bokhyllan kommer alla DVD-filmer vara så man slipper ha dom liggandes överallt. Det är så fult.

Så på min shoppingtur köpte jag 2 st skåpsdörrar, en kökslampa (för den vi har är det glapp i) och givetvis lite annat smått och gott som plastpåsar, påsklämmor och solkräm. Hade velat köpt 2-3 st solenergilamopr men dom va slut.

Nu ska jag laga lite kyckling och baconlåda till mina hungriga barn, som trots en underbar helg bara gnäller och gråter.

Inga kommentarer: