2009-05-06

Igår va det ingen bra dag. Tårarna bara kom hela tiden och det gick inte och få stopp på dom. Så fort jag började tänka lite så började hjärtat att rusa och det va en extremt jobbig känsla. Detta har jag aldrig upplevt tidigare och vill inte uppleva det igen. Huvudet spränger och har ingen förmåga att ta tag i saker och ting. Jag bara va. Idag trode jag att det va bättre. Fick sova länge för jag skulle inte börja förrens vid 10. Så ungarna åt frulle och jag hoppade in i duschen. När jag är mer eller mindre färdig ringer telefonen och utan att titta på vem det va som ringde så visste jag. Hjärtat bara rusade iväg och tårarna kom. Efter någon minut så kollade jag vem som ringt och mycket riktigt så va det så som jag trodde. Huvudvärken kom som en blixt och tårarna började rinna som en tsunamiflod. Ungarna bara glodde på mig och efter en liten stund frågade Alicia mig om jag ville låna hennes kanin. Det gjorde hon i måndags kväll oxå. Hon är ju bara för underbar. Det käraste hon har lånar hon ut till sin lessna mamma. Jag orkade inte ringa tillbaka utan skickade ett sms o sa att jag inte kom idag heller och som det känns nu inte imorron heller.
Halsen har svullnat upp och jag är dunder röd o svullen. Ont som fan gör det att svälja. Va iväg hos en vän idag på dan och lättade på trycket och då fick jag i mig en "macka" och det va så gott. O innan i kväll fick jag i mig lite korv o pasta. Så förhoppningsvis går det ju åt rätt håll.

Jag hade lovat mamma att följa med henne på ett möte ikväll. Visste inte riktigt vad det handlade om men det kändes ändå intressant. Så kl 18 sågs vi på Tantens café. Det va en tjej från Norge bosatt i Sverige och en tjej från Danmark bosatt i Norge som föreläste om Indigobarn, Kristallbarn och Auratransformation. Det va jätteintressant men nu är det mycket att tänka på och begrunda och ta ställning till. Ni som inte vet va det är kan gå in på www.auratransformation.se och skapa er en uppfattning.

Imorron ska jag ligga på soffan och lyssna på Stig Larsson och bara komma bort från tankar och stressen som jag har inom mig.

Inga kommentarer: