2008-08-10

Fredag

Stressade som en tok hela dagen. Mamma va här på frukos o lämnade av Carl-Johans slips som han ska ha på bröllopet. Mamma har sytt den. Och det är en rak slips, vad rak... jo löngst nere brukar den ju vara spetsig men min lillebor är inte som alla andra o har fåttför sig at han ska ha en slips som är helt rak. O vet ni vad, det va snyggt som f-n!!!

Efter frullen så kläddes 2 barn på o iväg hem till Sandra o vi fixade NUK beställningen ihop, därefter iväg till BP o faxade iväg beställningen för vi har absolut INGA nappar kvar. Hoppas dom kommer fort. Vi har aldrig gjort en beställning innan utan det är Ilona som sköter det men nu när hon är sjukskriven måste vi ju fixa sånt oxå. Marie va där själv o va lessen, men jag hade inte tid o stanna o snacka me henne.

Stressa ner på stan fixa det sista o köpa en liten skål till Elias. Alicia hade redan en o jag vill att dom skulle ha samma. Alicia somnade i bilen o Elias klarvaken. Vad gör man. Pappa va på stan o visade militärbilar så han fick bli akut barnvakt så jag sprang som en tok. Elias blev tokhungrig så in på Anders jobb, fixa lelle o sen hem. Anders fixa pannkisar medans jag packar bilen. Kl 18 kom vi äntligen iväg, lite försenade.

Fina (godis)skålar va....=)

Men allt gick bra o vi va uppe strax innan 21. Då va det dags att börja stirra lite till o packa om inför morgondagen. Nu är va det nära.....

Inga kommentarer: